вторник, 8 юни 2010 г.

Наградка за блога от моятa вдъхновителка

Получих награда за блога от Диди. Диди е моята вдъхновителка, покрай нея се запалих да правя картички с техника- куилинг, и не само, първоначално тя ми показа, как да шия гоблени. Докато бях бременна с първото си детенце уших пъчвия си гоблен - 3 пиленца


и до сега той остана единственият завършен гоблен, който съм правила, покрай него почнах още два, но все не намирам време за тях :) просто, защото мисля само за картичките. Та да се върна към картичките и наградата от Диди

Правилата свързани с наградата са:
1. Каква беше първата ви картичка? Ако имате възможност, покажете я!
2. Коя картичка от сътворените от вас харесвате най-много? Покажете ни я!
3. Изпратете наградата на 5 блога.

За съжаление нямам как да покажа първата ми картичка, тъй като ми откраднаха стария лаптоп и там бяха снимките на всички мои стари картички. Ето една от първите на която имам снимка, тъй като я направих за моя свекър, който имаше рожден ден:


Трудно е да избера картичка, която да харесвам най-много, защото аз харесвам почти всички картички, които съм правила, но една от любимите ми е тази:



:))) по-лесно е да кажа, коя не харесвам /това не е включено в правилата/ Бях си направила няколко печата и имах желание веднага да направя картичка с тях, ама изобщо не ми се получи, та това е картичката, която най-малко харесвам:
 

И остана само да предам наградката на 5 блога, а те са:

Нети
Siskus
Irena
Milenka
Жени

5 коментара:

Irena каза...

Много благодаря :) Много мило от твоя страна :)

siskus каза...

Ммммм,от къде да започна!Гобленчето ти с пиленцата ме плени и аз шия гобленчета,но тези сладури за пръв път ги виждам.Картичката със синьото птиченце е самата нежност,а с момиченцето е чудна!Благодаря за наградата,чувствам се така горда,много ти благодаря!Да нацелуваш дечицата!

unicorn каза...

Гобленът е много хубав ,картичките също:))Благодаря ти много за наградата ,много ме зарадва:)))

Milena каза...

Много ти благодаря за отличието,Рали!А тези гумени печати,които правиш са изключително красиви!

Поздрави:-)

- каза...

Много интересен разказ!И този гоблен ме впечатли много! Как успя да измайсториш пухчето на птичетата? Като живи са!

Публикуване на коментар

 
;