четвъртък, 7 април 2011 г.

Сватбени покани


Първа поръчка за сватбени покани :) и втора с такъв обем работа /февруари правих 100 картички за дипломиране/. На пръв поглед всичко изглежда почти елементарно и бързо за изработка :) но с тази поръчка се видях в приключение :) Всичко започна с една купчина кашони, няколко листа картон - пепел от рози, две ролки панделка, перлена хартия, куп бяла хартия, лепило и няколко пръчки силикон.
Познайте какво е снимано на следващата снимка :)


Това са бъдещите розички за поканите, 165 кръгчета, които след няколко часа рязане с ножица се преобразиха в това:


Розите са може би най-пипкавата работа от цялата поръчка :) Но след доста връткане и лепене :) ето ги и тях:


До тук добре... но още 165 бели розички, очакваха да ги изрежа и приведа в приличен вид... ще Ви спестя снимките :)
Дойде ред на кориците за поканите. От кашоните изрязах 110 правоъгълни корици, после всяка една от тях, подлепих с бяла перлена хартия и се получи една купчинка, от която съм снимала една част :)


След като всички корици бяха готови, дойде ред да им залепя панделки. След което разпечатах текстовете за поканите на 55 листа :) биговах с ножичка, местата където ще се прегъват /за да се получат перфектни хармоники/, после с един от любимите ми пънчове обработих кантовете и залепих по две корици към всеки лист :) Декорирах с двата цвята рози, лицевите страни и ето резултата :)


Така изглеждат всички 55 покани и поръчката беше готова. Тъкмо я завърших ... доволна... и хоп обаждат ми се с молба да сменя текста :))) понеже са си объркали фамилиите :))) как не се разплаках не знам :)... в крайна сметка се разбрахме и поканите останаха с друга фамилия.... Така че мили последователи, когато имате подобни поръчки карайте клиентите да проверяват няколко пъти текстовете, защото изглежда 2 пъти не са достатъчни :)))

17 коментара:

КаРи каза...

Невероятно :-)
Много оригинални покани, не знам чия е била идеята, впечатли ме :-)
Доста труд, но резултатът е зашеметяващ.

Миналата седмица и аз правих покани за сватба с розички. Обаче в бордо. Втората серия ще е за тейбъл картичките и приключението ти ми звучи познато :-))

Усмихнат ден!

Hristovica каза...

Много са красиви, Рали, а бройката ги прави и внушителни! :о) Да знеш, че напълно разбирам какво ти е било, защото и мен от два месеца ме тресе една, а сега и втора сватбена треска...и на моменти ми се иска и аз да заплача с глас :о)))

Toni каза...

Много красиви и оригинални покани. Просто чудесни! Моите адмирации за труда, който си положила. Истински подвиг, ако питаш мен.

Маги каза...

Браво, Рали! Поканите са много нежни и идейни. Не бях виждала до сега такива. Много ми харесват. Добре, че все пак не ти се е наложило да ги правиш на ново.

Ariadna каза...

Прекрасни! Ти си човек на детайла и творенията ти са много нежни. Въобще не обсъждам снимките. Толкова изразителни! Браво! И аз тази седмица правих...визитки и си мислех, че съм най-неоправдания човек на света :), но твоят труд ме зесрамва! :))

Ralitsa Tsolova каза...

Благодаря момичета!
Идеята си е моя и тръгна от ето тази картичка:
http://agencyra.com/unikalna-hartiena-poshtenska-nestandartna-nezhna-kartichka-cvetni-rozi-za-rozhden-den-imen-den-ili-p-199.html
в последствие направих малко по-опростен модел в различни цветове:
http://agencyra.com/pozdravitelni-kartichki-za-razlichini-praznici-nestandartni-kartichki-rozi-c-25_40.html
и младоженците си избраха опростения модел с цветовете на роклята :)
КаРи и Hristovica :) желая Ви успех и приятна и безпроблемна работа по проектите.

Nelly каза...

Рали, много оригинални покани за сватба. Чудесни са наистина!!!!

Addii каза...

Ох ,много ми хареса,направо супер,супер ,супер!Просто уникална идея!Надявам се да разрешиш да е използваме!

BEARKIS каза...

Браво!Идейно,чудесно изпълнение...другото е ясно!

Lionelsa каза...

Много интересен икрасив модел. Поздравления!

Veselina каза...

Рали, поздравления! Направо проява на героизъм е това да убедиш клиентите, че не може да правиш нови покани заради тяхна грешка.Самите покани - малка прелест, много красиви и оригинални!

Lidiya каза...

Просто прекрасни! Нежни и изтънчени! Огромен труд, но резултатът си заслужава!

Д. Стефанова каза...

Много харесвам идеята още от картичките, които съм виждала в магазина ти. А поканите са много нежни и оригинални!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Чудесна ти е идеята, и картичките, а пък поканите са доста внушителни и красиви....Знам колко труд си хвърлила за този проект .....и аз наскоро правих 100 бр. ...Отговорно и трудоемко си е една поръчка за сватба и дано поръчителите си дават сметка за това нещо. Но важното е, че са много красиви....Рали, моите адмирации!

Ralitsa Tsolova каза...

Благодаря, много ме радвате с вашите коментари!

Диана Пенчева каза...

Такава голяма поръчка, с толкова много елементи и прекрасни рози ... Много добре си се справила, Рали!

Rossitca каза...

Уникално красиви, поздравления за търпението и поддържането на детайла!

Публикуване на коментар

 
;