петък, 2 септември 2011 г.

Моята първа чанта


Това е моя първи опит да си ушия сама чанта :) от преди няколко месеца. Всичко на пръв поглед изглеждаше лесно за изпълнение, бях си намерила подходяща схема, по която да  изрежа парчета плат, които просто трябваше да зашия едно към друго в определена последователност :) но както обикновено исках да е нещо повече и нещо по- различно :) което ме затрудни, поради малко знания, кое как се прави. Схемата, с която разполагах беше за чанта без разделения и джобчета, дори беше без цип, а с копче... та аз си добавих цип и джобчета към подплатата... и все пак съм доволна от резултата.


8 коментара:

Veselina каза...

Като за първи опит - просто страхотно! Браво, много ми харесва чантата ти!

Фръц каза...

Добре направено, на пръв прочит не се виждат нередности :)
Мога да помагам с технически съвети.

Lionelsa каза...

Страхотна е.

Kras каза...

невероятно за първи опит

Em каза...

Прекрасна чанта се е получила!

Ralitsa Tsolova каза...

Благодаря, момичета!
Фръц :))) смятам да се консултирам с теб за някои тънкости, които на мен все още ми убягват :)

BEARKIS каза...

Браво за първия опит!Красива чанта!

Miss Emerald каза...

Браво! Чудесна чанта си си направила! Сръчното си е сръчно!

Публикуване на коментар

 
;