понеделник, 5 септември 2011 г.

Моля за съвет?


...Canon PowerShot S5 IS, това е моят фотоапарат, за да снимам нещата, които правя, преди време се сдобих с палатка за предметна фотография, две компактни светкавици на фасунга 45W /всяка/, заедно със стативи, както за светкавиците, така и за фотоапарата. Сега правя и по-големи неща от картичките - сватбени албуми, играчки, чанти и ми е много трудно да ги снимам, тъй като не се побират в палатката, а и разстоянието, от което трябва да ги снимам се увеличава. Първо ще трябва да си купя по-голяма палатка, тъй като в нея трудно се побира примерно сватбен албум :) и следващото нещо, което искам да си купя са лещи. Идеята ми е следната: искам да снимам примерно албум за снимки, така че да се вижда целия, тъй като ще бъде в палатка, ще трябва и да е от близко разстояние /или така си мисля поне :)/. Харесвам снимки, в които фонът е размазан и акцента е върху предмета, който се снима, при мен не винаги има фон /заради палатката/, но ми се иска да взема лещи с помоща, на които да постигам подобен ефект. В момента го постигам по един или друг начин само с фотоапарата, не винаги използвам палатката, тъй като харесвам снимки и на естествена светлина.


Снимката е пример от един блог, който следя с интерес, има страхотни снимки: http://luluto.blogspot.com/ ...порових с в статиите на Руми относно фотографията, и по какъв начин тя заснема своите композиции. Нещото, което аз търся, като ефект се нарича Дълбочина На Фокус /ДОФ/, тя го описва по-подробно в ето тази статия. В момента тя снима с огледално-рефлексен апарат /ДСЛР/, което е различно от моя апарат :))) Моля дайте ми съвет, какви лещи да си набавя, едно списъче с лещите, които са за моя фотоапарат:
 
   - Tele-converter 1.5x lens (TC-DC58B)
   - Wide-converter 0.75x lens (WC-DC58A)
   - Lens Adapter/Hood Set (LAH-DC20) - предполагам, че и това ще ми е нужно
   - Close-Up Lens 500D (58mm)
   - сигурно има и още ... или е възможно да не съм посочила, точно тази която ми е нужна :)
  
Благодаря Ви предварително!

1 коментар:

Unknown каза...

Искам да ви попитам колко струва този фотоапарат. А да ли е полупрофесионален.

Публикуване на коментар

 
;