неделя, 30 октомври 2011 г.

Kартички от серия 1-ва част


С тази серия от картички ще участвам в Картичкофурийското предизвикателство 90 - "Картички- комплект". Много се радвам, че все още има слънце и успях да снимам на открито :) За тази серия съм използвала печатите Магнолия Тилда, но за съжаление ги нямам в моята колекция от печати, за това всяка една от тях прерисувах на ръка :) гледайки от печатчетата в нета. Рисунките оцветих с акварелни моливи, доокрасих фона с дистрес мастила, тук там малко брокат, част от моите любими хартии, панделки и серията се получи.




16 коментара:

Toni каза...

Рали, справила си се чудесно - ако не беше споменала, изобщо нямаше да ми мине и през ум, че това не са истинските печати.

Unknown каза...

Направо ме изуми как си ги нарисувала :) Браво страхотни са картичките! Успех в предизвикателството :)

Елена каза...

И аз съм впечатлена! Изисква се много търпение и много точно око. Справила си се перфектно.Поздравления и успех в предизвикателството.

kenli каза...

Чудно си прерисувала печатите! Браво! Серията ти е много добра!Поздрави от мен!

Daira каза...

Чудна серия картички!!! Поздравления за чудесната работа и прекрасния резултат !!!

bejko каза...

Като ги гледам да си призная,тайно завиждам на получателите им!Много са красиви,коледни,нежни.

Deni каза...

Рали, справила си се перфектно -много красиви картички си направила, рисуването явно ти се удава доста добре. Поздравления и успех!

Em каза...

Леле всички те са толкова прекрасни, коя от коя по-хубави! Моделчето с панделката много ми харесва и стой много нежно на тези картички!

Nelly's handmade каза...

Много са красиви всичките :))) Особено ми харесват усмивките на малките Тилдички ... не харесвам никакви нарисувани същества без уста... Нали смисълът на това да подариш картичка е да зарадваш получателя! Прекрасно е, че си ги довършила като си им нарисувала усмивки. Сега вече ми харесват... Чудесни са! :)))

kami_bonbona каза...

Прекрасна коледна серия, но ангелчето ми стопли сърцето.Чудесни са!

Miss Emerald каза...

Първо да те поздравя за страхотните ти умения в рисуването! Не беше ли казала, нямаше и да позная, може би щях да предположа, че си дорисувала само усмивчиците! Така Тилдите, на мен лично, ми харесват много, ама много! А картичките, които си направила с тях са великолепни, много празнични, много стилни, разкошни!

skylife каза...

Наистина всички картички са станали чудесни и ще има много усмивки и зарадвани хора :-)

BEARKIS каза...

Ето ,това е за мен по-истинския начин да покажеш своя творба!Не,че бих отказал готови,но тези биха ми били по-ценни,браво,Рали!!!!

Renkata каза...

Tochno si misleh, tova ne sa originalite na Magnolia, i sled tova prochetoh v post-a ti. Strahotni kartichki.

Florilea каза...

Просто са прекрасни, веднага те грабват и се чудиш коя да избереш. Чудесна серия си направила!

Handmade_by_MaDe каза...

Хи...Тилда с усмивка :),много по-сладка е така!Поздравления за идеята и ... рисуването!Всички картички са много красиви!

Публикуване на коментар

 
;