вторник, 15 юни 2010 г.

Предаването

Ето линк към днешното предаване "Денят е прекрасен"

16 коментара:

unicorn каза...

Рали мила както писах вече гледах те и беше много сладка:))))Всичко,което беше подготвила е супер:)))Изобщо не личеше да си притеснена:))Браво страхотно представяне:))))

Addii каза...

и аз съм на същото мнение ,справи се чудесно и изглеждаше страхотно!поздравления!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Рали, беше чудесна!!! Справи се блестящо!!! А пък картичките ти .....чудесни! Аз не съм удовлетворена от екипа на предаването.....за един час искат да покажат куп други неща, като те поканиха, можеше да ти отделят повече време - малко беше, и набързо показваха....или на мен така ми се стори и ми се искаше да е повече за картичките и теб....Въпреки всичко, ти беше повече от чудесна! Поздрави и целувки: Дани

unicorn каза...

Ох аз пак да се включа,но забравих да те помоля(ако може и искаш разбира се) да ми покажеш как си направила розичката,която споменахте в предаването:)))Тъй като не се виждаше много добре каква е ,а ми се стори ,че е много красива,моля те покажи ми как и аз да си направя:)))
Благодаря ти предварително:))
Приятна вечер от мен:))))

Irena каза...

Рали, здравей :)
И аз да кажа че те гледах :)
На мен пък ми се видя малко притеснена, но това е нормално.
Ти си страшно талантлива и се радвам че имаше възможността дори и за малко да бъдеш гост на това предаване.
Жалко че не отделиха повечко време за теб и твоите творения, аз само за това съжалявам.
Гордея се с теб :)
Желая ти много успехи!

Пъстър свят каза...

И аз се присъединявам към всичко казано до тук!
Рали, творенията ти са прекрасни:))) А ти си страхотна!!!

Unknown каза...

Според мен също беше чудесна! Поздравления :)!

Greta каза...

Рали,представянето ти беше страхотно!Изгледах цялото предаване сега и те поздравявам!Твоят стил ми харесва и мисля,че картичките ти са разкошни!Искрено ти желая успех!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Рали, видях,че питаш Жени за клещичките за айлетите....аз ги ползвам отдавна, някои се прищипват с лекота, други по трудно, но достигнах до извода, че зависи от материала от който са направени....тези, месинговите по-лесно се прищипват....За розичката ти....и аз се интересувам, а не можах да я видя добре...Целувки: Дани!

Lidiya каза...

Здравей, Рали :) Гледах предаването и мисля, че се справи чудесно. Картичките ти са разкошни наистина! Тази с булченската рокля направо ме грабна! Присъединявам се към Цветни Фантазии, че не ти отделиха достатъчно време, но се надявам достатъчно хора да се видели сайта ти и да го посетят! Много успех и от мен!

Ralitsa Tsolova каза...

Момичета благодаря Ви за коментарите, разчуствахте ме :)
А относно розичките, ще направя урок и ще видите /сигурно ги знаете, как се правят просто в момента не се сещате, но ще покажа щом ме питате :)/
Данка, клещите, които имам вървяха с комплект айлети не съм обърнала внимание от какъв материал са. Ако не са от по-мек материал ще си купя други :) да пробвам.

Диана Пенчева каза...

Чакаме урока за розите! Гледах записаното предаване. Според мене се представи отлично. Ако имаш снимка на картичката, дето остана за предаването, ще ми бъде интересно да я видя. Иначе и на мен ми се искаше да е по-дълго времето за прелестните ти картички, но ... Много усмивки, целувки и успех!

Ralitsa Tsolova каза...

Диди, за съжаление нямам снимка на тази картичка, защото мислех, че нея ще показвам, как се прави в предаването, и щях да я снимам след това /това не стана, защото нямат контакт до масата за да лепя с пистолет и трябваше да избера друго моделче/та приготвила съм материали за втора такава и като се поосвободя, ще я направя, снимам и публикувам :)))

Renkata каза...

Bravo Rali,
tova beshe moja mechta da vidja kartichki i hobbu za Bulgarian woman. E mechtata mi se osashtestvi, ne ot men :), no tova e nachaloto.
Mnogo se radvam,che i v Bulgaria, veche ima takiva materiali i vazmozhnosti.
Hug's
renkata

Nana каза...

Рали, да се присъединя и аз към всичко казано по-нагоре. Страхотна си и голяма сладурана!

Simonne каза...

Браво, Рали! Искам да ти благодаря, защото ти беше нещо като вдъхновител за мен! Ако не бях те гледала по телевизията, сега нямаше да знам колко прекрасно е усещането да правиш картички! Е.. моите не могат изобщо да се сравнят с твоите прекраснотийки, но ми доставя огромно удоволствие да върша това! Още веднъж - благодаря!

P.S. Беше неотразима в предаването!

Публикуване на коментар

 
;