вторник, 20 септември 2011 г.

Моите визитки


Това съм аз - червено, черно и бяло. От много време на сам, обмислях да си направя визитки, най-малкото, защото не си помня номерата на телефоните :))) и когато ми поискат данни, почва едно ровене... Сега вече си имам специални визитни картички, ръчно изработени с много любов и желание. Много мислих, как да изглеждат, какви материали да използвам, и в какъв стил да са... в крайна сметка се спрях на сравнително бърз и лесен вариант за изработка, който се оказа стилен и изчистен от излишни детайли, даже се колебаех дали фонът да е с релеф, за това си направих и с релеф и без релеф :)


Понеже обожавам дистрес мастилата и ефектите, които може да се постигнат с тях, реших да пипна тук там визитките :) с моето любимо състаряващо мастило :) и съм доволна от резултата.


С тези визитки ще участвам в Картичкофурийското предизвикателство84 - Визитки, зададено от Green-Eyed Girl.



12 коментара:

Te4eto каза...

Много ми харесват - стилни, изискани, на ниво!

Маги каза...

Страшно са стилни и елегантни, Рали! Някак си точно така си представях една твоя визитка. :)Тези с релеф ми харесват повече. И на мен ми мина идеята за релефа, даже подготвих няколко картончета, но от два дни са на бюрото и не стигам до тях да ги налепя.

Green-Eyed Girl каза...

Изчистени и много елегантни... класика в червено и черно. Много красиви! Благодаря ти, че се включи при Картичкофуриите тази седмица!

Nelly каза...

жестоки са!!!!

Miss Emerald каза...

Класика в жанра! Страхотни визитки! Май всички умуваме доста дълго как точно да представим себе си чрез визитка, твоето представяне ми хареса много! И честно казано и двата варианта - с и без релеф, ми допадат.

Фръц каза...

Перфектни са! Личи си, че си отделила време да помислиш върху представянето си. Всичко е на мястото си. Няма нищичко излишно!

Lionelsa каза...

Много са красиви.

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Прелест..Стилни и страстни..Уникални и запомнящи се! Поздравления за избора !

liva каза...

Стилни и изискани! Поздравления!:)

Plamnito каза...

Много стил и елегантност! Поздравления!

Елена каза...

Елегантни и стлни са! От тях лъха на професионализъм, наистина са страхотни!

Ariadna каза...

Чудесни са, Рали! Поздравления!

Публикуване на коментар

 
;