понеделник, 2 юли 2012 г.

Ластични диадеми с бели цветя



От много време не съм показвала нови неща, все по-рядко ми остава време да творя. Миналата седмица попаднах на урок за текстилни цветя, и понеже методът за изработка беше различен от този, който до сега съм знаела, реших да изпробвам и да направя по едно цветенце за моите две дъщерички :)




Общо взето цветята са направени от цилиндър ушит от плат, който се набира като хармоника и се зашиват краищата му, като от едната страна се декорира с мъниста, а от другата с филц се закрепя или за диадема или към ластик за коса :) Реших да видя как би изглеждало и като гривна, но определено ми хареса повече върху главиците на малките госпожици :)


А ето ги и тях > Аделка:


...и кака Бели, която позира :)


Аделка си хареса много новият аксесоар и реши, че дори може да спи с него:


3 коментара:

Deni каза...

Страхотни са, обожавам текстилни цветя!

Veselina каза...

Прекрасни и нежни!

Мария Иванова каза...

Невероятни са, както винаги прекрасни неща показваш :))) Може би и аз ще пробвам :))))

Публикуване на коментар

 
;