събота, 27 октомври 2012 г.

Така... миналия месец на 17-ти и аз станах на 3/0/ :) тъй като от доста време не съм писала, реших първо с това да започна. Рождения ден беше много весел, през деня го отпразнувах с колегите, те ме изненадаха с прекрасен подарък, който е тясно свързан с майсторенето :) една страхотна кутия за бижута, която смятам да украся с декупаж. А Диди ме зарадва с ъглов пънч и красива ръчно изработена картичка:


Празненството в къщи беше в тесен семеен кръг, голям смях падна покрай щуротиите на малките "Нацеси" /така казва Адела на принцесите :)/



Малко снимки с това как трябва да духаме свещичките на тортата /урок от Адела/


Останалите бързо се учим :)



5 коментара:

Villi каза...

Честит Рожден Ден:))) Да си жива и здрава ,все така усмихната ,щастлива ,талантлива...и още безброй сбъднати мечти ,за да имаш вдъхновение за още повече картички и други хитринки;)))
Между другото ти си първото ми вдъхновение -за да се захвана с картичкоправенето:)))За това Огромно ти Благодаря:)))

Ralitsa Tsolova каза...

Вили, благодаря ти от сърце!

Lionelsa каза...

Честит рожден ден на патерици и от мен!
Имаш страхотно семейство. Пожелавам ти да сте много здрави и все така усмихнати! Сигурна съм, че те са най-голямото ти вдъхновение:-)

Маги каза...

:) Жива и здрава да си, Рали! С най-близките хора в такива моменти винаги е най-весело! :))

Miss Emerald каза...

Честит рожден ден и от мен! Бъди здрава, бъди обичана, бъди щастлива, все така чаровно усмихната и нека винаги бъдеш все така приятно изненадвана и да прекарваш такива страхотни рождени дни! Искрено ме зарадвахте и усмихнахте с това хубаво семейно празненство! И урока е много полезен, специални благодарности на нацеса Адела!

Публикуване на коментар

 
;